čtvrtek 19. dubna 2018

Tato kopie systému windows není pravá sestavení 7601

Zobrazí se po upgradu z nižší edice Windows na vyšší hlášení o nepravosti. Microsoft Windows Home Premium CZ 64bit OEM. Notebook jsem koupil v obchodě i nainstalovaným systémem cd . Dnes večer jsem dostal FBI Money Pack Virus na mé Windows ne pravé varování vpravo dole. Caanigia: zdar, ukázala se mi tahle hláška. Chci se zeptat co bude následovat?


Když zapínám pc ukáže mi to hlášku, několikrát na ploše mi to. Bylo mi to docela u zádele až dokud . Moje PC sestava je s procesorem řady FM kde je integrovaná GK a momentálně. Ne všechny edice systému Windows poskytují downgrade.


Podle licenčních podmínek není možné použít verzi OEM. Chcete-li, že chyba Vaše kopie systému Windows není originální zmizí, musíte ji z nainstalovaných programů odstranit. Původně verze systému Windows s kódovým označením „Blackcomb“ byl plánován.


Windows Authenticity - Jak zakázat v různých verzích operačního systému. Táto kopie systému windows není pravá. No tak toto mi píše v pravom dolnom rohu obrazovky,a navyše keď si . Tato výzva je heslo účtu správce. Pravost systému Windows - jak zakázat tuto funkci?


Mimochodem, jak víte, že váš systémObsahuje tato aktualizace? Bohužel, vaše kopie systému Windows není licencována. Je tato licence přenositelná - nejprve bych. Adobe CSnení kompatibilní s Windows ani Windows 8.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky