úterý 16. října 2018

Jak vypálit hru na ps1

Stáhneme hru , výsledkem by měl(y) být soubor(y)RAR. Spustíme Alcohol 1 a v hlavní nabídce dáme Vypálit soubor Image. Chctěl sem si stahnou hru do pstak sem to udělal až se stáhla byly tam soubory ve.


A jak mám ted pokračovat dál jaký formát mám vypálit na cédečko ? PlaStation a víte že hry se těško sehnávájí ! Ale našel jsem web kde jsou legální staré hry na pszdarma ke stažení ,ale nevím jak je vypálit dáte pár. Stáhněte si program Winrar a potom Alcohol 1 pak si stáhněte nějakou hru na psv iso formá. Tady určitě na najdeš video řešení krok za kkrokem. Mam na disku hru pro PSnebo mozna pro PSX, nevim, jaky je v tom rozdil. How To] Install FMCB for Playstation Slim (Or fat) Tutorial for PSEnthusiasts!


Jak vypalovat hry na Playstation lol. Ako napaľovať hry na PlayStation http://patwist. Opět Vás zdravím milí čtenáři a čtenářky. Tentokrát jsem si pro Vás připravil návod jak správně připravit a vypálit hru na Sony Playstation a 2. Pls´, pročet sem na Netu, co šlo, ale nejsem z toho moudrej. Děcka maj PSi samozřejme s čipy.


Něco jsem jim teď stáhl a nevím, jak na to. Nemáte prosím někdo tip, jak správně vypálit hry na PS? Vim ze se to nema delat ale potrebuju help jak vypalit hry par uz jsem si jich sosnul a vypalil. Jak stáhnout a vypálit hru na PS2. How To Install ( Replace) Cd Lens For Playstation Psx PsPsone - Totalconsole Install FMCB for.


Ke stažení formulář výkaz na účet 50. Všechny způsoby, jak zaznamenat hru pro konzolu Xbox 36 se vracejí k použití speciálních programů. Výběr takové utility závisí na preferencích uživatele. Chápu správně, že PSmi buď bude umět přehrát hry buď z PSnebo PS ale ne obojí zároveň?


Navíc značka Sony způsobila velký respekt od hráčů kvůli první PlayStation.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky