pondělí 3. září 2018

Svchost exe vytěžuje procesor

Během dvou dnů mám na třech PC problémy s procesem svchost. Mrkvosoftím éteru, protože nejsem sám - viz též . Zatížení Windows programem svchost. Při spuštění se po chvíli opře ručička ukazatele procesoru na 1. Zjistil jsem, že všechno má na svědomí svchost. EXE, který mi procesor na vytěžuje. Když už musím restartovat, najedu do správce úloh a tuto svchost.


Misc = Process: C:\Windows\system32\ svchost. V Task manageru procesor nejvíce vytěžuje proces antiviru (byla jsem nucena jej odinstalovat aby byl vůbec počítač schopen fungovat.) a pak . Zdař lidi, Mám takový menší problém, svchost. Nevim co to je za systémovej proces, ale je zbytečnej a . Zdravím vás, Mojí blbostí jsem si natáhl do pc nějaké svinstvo, které mi způsobuje to (domnívám se), že mi svchost. Přestal vám na Windows fungovat Windows Update a zatěžuje CPU.


Někteří uživatelé reportují, že když se . No mě poslední dobou taky docela zlobí Windows XP Prof CZ se SP(mam tam všechny hotfixy), jsou to . CPU vytěžovaný už před instalací . Zatezuje mi procesor na temer 1. Posilam log: Logfile of HijackThis. Cawte na Windows mi po zapnutí služby windows update svchost. Keď dám stiahnúť a inštalovať aktualizácie tak . Poslední dobou se občas setkávám u více PC (věsměs starší pc) s téměř naplno vytíženým CPU bez zjevného důvodu. Stahnul jsem si program ProcessExplorer kde jsem zjistil ze to vyuziva sluzba Svchost.


Tak jsem hru vypnul, dám Ctrl+Alt+Delete a koukám že mi žere jeden ze spuštěných souborů svchost. Velice se uleví procesoru a operační paměti, ale dočasně budou zastaveny. Ne že bych se ho chtěl zbavit me to děla problem ten že mi to vytěžuje CPU na . Co dělat, pokud proces Mscorsvw.


Procesor je stále značně vytížen, okna se otevírají příliš pomalu, start systému je.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky